Alla inlägg den 19 december 2012

Av cecilia wallenius - 19 december 2012 17:35


I dag efter jobbet blev det bland annat lite filter köp och ytligare ett minneskort till mp3 spelaren När jag kom hem tog jag och städa akvariet och gjorde klart resten av lägenheten så nu är den verkligen super snygg så att man kan njuta jag tog även och hämtade ett paket till min telefon så att även den kan se lite julig ut även min garn korg har blivit lite mer påfylld av garn så att man har och göra i mellandagarna då jag tänker vara lite ledig och ta hand om mig och bli av med min förkylning som jag har gått med ett tag nu. Så i mellandagarna tänker jag dels ta hand om mig själv och även göra lite smycken och ta och sticka lite. Annars har jag inte gjort så mycket de3nna dag i morgon blir det att stå i julklapps köer och inhandla julklappar till alla snälla barn och även vuxna. Det ska nog bli lite mer garn men det tar jag nog på fredag eller lördag så att man har och göra när man är ledig- Nu ska jag ta och njuta av kvällen och sticka lite det blir nog att lyssna på en ljudbok med.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards