Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av cecilia wallenius - 7 oktober 2012 17:39


I denna helg har jag tillbringat i Åtvidabergs skogarna utan varken nästan internet eller telefon det har varit helt under bara helg som jag har till bringat med min förening. När jag kom hem framåt dagen tog jag det väldigt lugnt det var skönt att komma hem till sitt eget igen Nu till kvällen kog jag och sydde två kuddfodral till min gäst soffa så nu ska det bara inhandlas lite fyllnads vad dit sen kan man ta och fylla dom och Börja med att sy lite kuddforal till resten av kuddarna som ska vara i den soffan. Jag har även tagit och stickat på den första kudden till mitt sovrum. Så nu ska det hamna kuddar där med som är lite passande gardinerna som jag ska ha där när dom blir färdigsydda annars har jag tagit och kollat på lite mer garn som jag vill ha så snart ska nog det inhandlas med tror jag. Men nu ska jag ta och njuta av resten av kvällen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards