Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av cecilia wallenius - 3 oktober 2012 19:09


I dag efter jobbet blev det lite kuddar och tyg köp så nu kan man ta och inviga sin symaskin genom att sy kudd fodral. Det kommer även bli ett lapptäcke men det har jag inget tyg till än sen blir det nog lite annat med efter som jag är i pyssel form. Det blev även lite mer koll på tyg när man kom hem så nu kommer det snart bli ännu mer tyg inhandlat. Jag har även kollat hur en av mina garderob i hallen kan få bättre ordning och kommit fram till en bra lösning så nu blir den med riktigt snygg. Sen har jag även tagit och klippt till tyg till en kudde till min soffa men inte sytt i hop den än men det blir nog snart. Det kommer även snart bli lite tyg armband men det blir nog när jag har min lilla pyssel helg nästa vecka jag ska bara ta och beställa lite till den så man kan ta och göra klart lite som ligger och väntar på att bli färdigt och även lite annat som jag tog och kollade på i går som jag tänker ta och beställa till den helgen. Nu ska jag ta och sätta mig och sticka och njuta av resten av denna kväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards