Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av cecilia wallenius - 1 oktober 2012 19:07


I dag efter att man hade slutat på jobbet så tog jag och inhandla mig en sy maskin så nu kan man ta och sy egna kuddar till soffan som man har i sitt lilla rum det kommer även att bli lite lättare att laga lite kläder som man slipper åka till mamma för att lagga för nu kan jag göra det själv. Det kommer även bli lite annat syt vad vet jag inte i dagsläget men nåt blir det säkert. Annars har jag tagit och plockat lite och även lite städat blev det. Jag har även kommit fram till att ha en hobby helg där jag funderar på att göra allt från smycken till stickning sen får vi se om det blir lite målning med men det kommer att ritas lite serier som jag har liggande. Nu till kvällen ficka jag en ide att sy ett lapptäcke till min soffa det kommer även sys kuddar dit så man kan ta och mysa riktigt ordentligt. Set har även blivit lite stickat men håller på med en tub halsduk till mig själv som jag kan ha till dem kalla vintern och lite nu på hösten det ska även bli en mössa och lite benvärmare som passar till även händerna ska få något om sig med. Nu ska jag ta och sticka lite och njuta av resten av denna kväll. Eller natt det beror på när jag. tar och går och lägger mig för jag är så pyssel sugen så det liknar inget hade jag bara lite tyg i kväll skulle det kunna ha blivit en kudde till min gäst soffa men det får jag ta nästa helg då jag tänker ha en pyssel helg som kommer bli riktigt kul. Men jag har sett ut en del tyger som det kommer att bli enkla kudd fodral av så kanske till nästa helg att det kommer inhandlas. Nu ska jag ta och leta rätt på billiga kuddar som ska vara i fodralen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards