Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av cecilia wallenius - 10 oktober 2012 18:18


I dag efter jobbet blev det en sväng till biblioteket innan jag tog och styrde stegen hem där jag bland annat ritade upp mönstret på mitt överkast till min soffa så nu ska det bara inhandlas lite tyg och mer kuddar så kan den bli riktigt mysig att sitta i. Det ska även bli två kuddar fyllda och i hopp sydda men det tar jag och gör till helgen då jag ska ha pyssel helg det har även blivit lite koll på tyg till både kuddar och överkast till mitt lilla rum. Som jag funderar på att börja att sy till helgen. Då jag ska ha lite fixar klart helg för sånt som ligger och väntar på att bli klart. Det kommer säkert att bli lite annat med men det var jag inte vad det ska få bli än men något blir det säkert annars ska jag nog ta och lägga in lite mer ljudböcker i min mp3 men då måste jag ta och skaffa ett till minnes kort innan. Men det fixar jag nog till veckan för det är skönt att även ha lite ljudböcker när man är ute på resande fot ibland. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen och kanske ta och sticka lite det får jag se.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards