Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av cecilia wallenius - 8 oktober 2012 17:48


I dag efter jobbet tog jag och kollade på lite garn och lite annat innan jag styrde stegen hem för att kolla vidare på garn på nätet så nu har jag bestämt vilka det kommer att bli så nu gäller det att sticka klart lite som jag har liggande men det blir nog klart till helgen för jag funderar på att ha en pyssel helg och blad annat sy lite kuddfodral. Annars har jag försökt att vända tillbaka dygnet efter helgen och hoppas att jag lyckats med det. Annars kommer kvällen att bli lugn. Men nu ska jag nog ta och sätta mig och sticka lite så att min första kudde till min säng kan bli klar någon gång för jag ska nämligen få snygga gardiner till mitt sov rum så nu ska det sticka kuddar dit så det kan bli lite snyggt där inne med. Det ska även komma upp lite mer bilder i guldram. Så det blir lite mer liv på väggarna där inne jag har även hittat en tavla som jag ska ta och måla dit med. Jag har ävewn tagit och bestält lite ilder till min hall och mitt sov rum så nu börjar det att bli rigyigt hemtrevligt med sina egna bilder i sin lägenhet här näst ska jag bara ta och beställa lite böcker till min bokhulla ti hallen så den inte ser så tom ut

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards