Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av cecilia wallenius - 5 oktober 2012 16:23


I dag tog jag och fyllde på med lite garn så nu kan det även bli kuddar till sängen i mitt sovrum och även till stolen som står där inne. När jag kom hem tog jag och städade hos minna husdjur så nu har dom fått fint igen det har även blivit lite tvättat så man har något att ha på sig till nästa vecka. Nu sitter man och laddar in för en kanon helg hoppas bara man får trevligt väder men jag kommer ha meds lite stickning så man har lite sysselsättning på kvällarna för nu ska det stickas kuddar till sovrummet så det med kan få lite snygga kuddar nu när det snart får nya gardiner dit då är det bara lite mer mattor som saknas i det rummet sen är det klart så här långt ska väll ta och snygga till där inne med men jag har inte bestämt hur jag vill ha det men det kommer nog att lösa sig i framtiden. Nu ska jag ta och sätta mig och sticka på den första kudden till sovrummet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards