Alla inlägg under augusti 2012

Av cecilia wallenius - 7 augusti 2012 17:23


I dag efter jobbet så har jag inte gjort ett dugg jag har haft en riktig slö tisdag men i morgon ska jag nog ta och fylla på förråden lite och sen är det städning som gäller i slutet på veckan och helgen för det har kommit efter en hel del och vem vet det kanske kommer upp lite tavlor i hallen med om man har tur och lust att sätta upp dom sen är det bara sovrummet kvar men det kanske med kan komma upp i helgen med.

Av cecilia wallenius - 6 augusti 2012 17:36


I dag efter jobbet så tog jag och handlade bland annat så att man kan göra klart lite smycken sen blev det även lite böcker inhandlade till höstmörkret. Jag har även blivit sugen på att göra egna macrame armband så vi får väl se om det blir något av det med men det blir det nog om jag känner mig rätt. Annars så har det inte hänt så mycket på sista tiden. Kvällen kommer bli rätt så lugn så man orkar med resten av veckan på jag har ändrat lite morgon rutiner jag tänker nämligen börja gå till jobbet på morgnarna och vinsliger vara lat på vägen hem och åka buss men det kan det få vara värt för jag ska börja träna så gått jag kan med min förutsättning.

Av cecilia wallenius - 5 augusti 2012 17:28


I dag har jag köpt så jag kan göra lite smycken sen blev det även koll på annat annars har jag för det mesta haft en slö söndag för utom att jag har tvättat så man har lite att sätta på sig till veckan det har även blivit lite mer ljudböcker som har kopierats in i datorn så man kan lyssna på

si sin mp3 spelare när man ska ut någon stans. Man nu ska jag ta och njuta av kvällen sen blir det nog tidigt i säng så man orkar med att jobba i morgon.

Av cecilia wallenius - 4 augusti 2012 17:24


I dag har jag haft en riktig slö dag på förmiddagen tog jag en fönstershoppings runda innan jag åkte hem och sov lite middag Nu till kvällen tog jag och städade lite hos mina husdjur som ska få lite till ökning i veckan. Annars så får dom de hela tiden för det kommer nya ungar var fjortonde dag nästan. Kvällen kommer ng bli rätt så lugn kanske lite städning om jag inte tar allt till nästa helg då jag ska börja fixa snyggt i min hall. äntligen ska det tavlor som ligger och väntar på att få ramar få det och komma upp i hallen då och det kommer bli en beställning till få jag får mina egna kort i hallen sen ska jag visslingen ta och måla den men det får bli ett höst eller vinter projekt. Nu ska jag ta och fortsätas att njuta av kvällen.

Av cecilia wallenius - 3 augusti 2012 16:23


I dag tog jag och kollade på lite inspiration till smycken innan jag åkte hem och sov lite middag på efter middagen tog jag och stickade klart den sista kudden till min gästsoffa så nu ska jag bara ta och fylla sju kuddar sen börjar det bli riktigt snyggt. Jag har även fåt en till ovanlig fisk i akvariet så nu är det verkligen roligt att ha husjdur

Av cecilia wallenius - 2 augusti 2012 17:02


I dag har jag åter jobbat men det är fruktans värt segt att komma i gång på morgnarna. Men när jobbet var slut för dagen så tog jag och åkte hem och stickade lite på sen sista kudden till gästsoffan. Annars har det inte hänt mycket denna dag tur att det snart är helg så man kan få njuta lite jag blev visserligen lite sugen på att gör något smyckes aktigt till helgen så jag får väl se om det blir något av det slaget gjort men det tror jag nog jag har annars lite som ligger och väntar på att bli färdigt.

Av cecilia wallenius - 1 augusti 2012 17:21


I dag har jag åter jobbat men det är fruktans värt segt att komma i gång på morgnarna. Men nä r jobbet var slut för dagen så tog jag och fyllde på förråden här hemma. Det blev även lite garn till den 8 och sista kudden jag ska ta och sticka till min gäst soffa så ny ska det bara sys lite kuddar dit men sen kan man sitta i den och mysa. Jag har även spanat in en ny hall matta så nu ska här sparas så hallen kan bli snygg med men det kommer den att bli ändå för jag ska bara ta och inhandla lite ramar så jag kan sätta upp det jag har skickat på förstoring.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards