Alla inlägg under augusti 2012

Av cecilia wallenius - 23 augusti 2012 17:36


I dag efter jobbet blev det lite nya kläder till hösten. Jag var även in på en te handel och köpte lite te till höst mörkrets kvällar. När jag kom hem tog jag och sov lite middag innan jag fick ett litet plock ryk det blev även lite snyggare i akvariet men det kommer bli snyggare till helgen då jag tänker städa de mer noggrant. Då jag även tänker göra lite höstmysigt inne för snart så är det ju faktiskt mörkt på kvällarna med. Och då är det skönt om det är lite snyggt inne så man kan sitta och mysa med sina husdjur som man har. Nu ska jag fortsäta att njuta av kvällen.

Av cecilia wallenius - 22 augusti 2012 17:28


I dag innan jag åkte till jobbet laddade jag en maskin med tvätt. När jag slutade för dagen tog jag och åkte hem och fortsatte att tvätta och hämta ut två paket som hade kommit. Nu till kvällen såg jag ett litet fisk barn till i akvariet. Så det lever småttingar där med hoppas bara att det får överleva och bli stora för en del har man fött upp själv nu och det är verkligen roligt. Nästa vecka ska jag ta och skaffa lite mer fisk till akvariet bland annat några som äter sniglar sen får jag se om det blir något mer gömställe och kanske några mer växter för det går verkligen åt. Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen och får se vad morgondagen har att bjuda på men det blir nog lite kläd köp då om jag inte tar det till helgen.

Av cecilia wallenius - 21 augusti 2012 18:39


I dag efter jobbet så tog jag och fixad lite mer tråd till min makrame innan jag styrde stegen hem och hämtade ett paket till mitt akvarium så nu kan man få det verkligen tipp topp och det är ju bra till nästa veka då jag tänker fylla det med lite mer fisk och kanske några snigelätande så man kan få det snyggt där. Nu till kvällen var jag och fixa så att jag kunde testa min damsugare till akvariet och jag måste säga att för det priset jag har get för den så var den bättre än den gamla som var mycket dyrare och gick sönder efter ett år så det är bara att hoppas på att den här lever längre men det tror jag nog annars kan jag ha den och skrapa rutorna med för det går med den med. Så i morgon lär det bli till snygging av lägenhet och akvariet när man kommer hem Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen och samla krafterna till i morgon.

sist men inte minst kommer en bild på mina underbara husdjur.


 

Av cecilia wallenius - 20 augusti 2012 17:47


I dag efter jobbet så tog jag och handla lite både till mig och mina husdjur innan jag styrde stegen hem och tog ett litet städ ryck. Nu till kvällen fick jag lite inspiration på lite smycken jag funderar på att göra. Så i morgon lär det nog bli lite smyckes till verkning när man kommer hem om jag inte väntar till helgen. Nu ska jag ta och njuta av resten av kvällen och kanske få lite mer eder på smycken eller tavlor till mitt hem

Av cecilia wallenius - 19 augusti 2012 16:31


I dag på förmiddagen tog jag och gjorde ett av mina smycken helt färdigt och insåg att det är väldig roligt att göra smycken innan jag tog en sväng på stan. Nu till efter middagen så tog jag och fixade lite till mitt akvarium så nu kan man snart ta och städa de ordentligt igen. Nu är det bara lite växt näring och vatten beredningsmedel som ska inhandlas sen ska jag ta och hålla de tipp topp så gått det går men det går säkert för när höst mörkret faller på så vill man ju bara vara inne och mysa och då är det ju trevligt att ha ett snyggt akvarium att hålla efter. Nu ska jag ta och mysa resten av kvällen och kanske ta och göra lite makrame band till handleden.

Av cecilia wallenius - 18 augusti 2012 17:32


Dag var det tänkt att jag skulle inhandla lite förvarings möbler men det blev inte så i stället sa vädret något annat och jag fick sug att göra höst fint i akvariet i stället så det blev lite nya växter + fiskar så nu har man lite mer liv i det. Om två veckor ska jag nog ta och skaffa lite mer fiskar och även några snigel ätare så man får extra snyggt i akvariet det måste även inhandlas lite nya städ grejer med. Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen

Av cecilia wallenius - 17 augusti 2012 18:16

I dag tog jag och fixade lite innan jag styrde stegen hem och njöt av att det äntligen är fredag till helgen tänker jag ta och fixa i ordning i lägenheten sen ska det bli lite smycken gjorda. Annars ska jag njuta av en helt underbar helg det kanske blir någon tavla skissad med som ska färgläggas när jag får lust med de nu ska jag ta och njuta av resten av kvällen.

Av cecilia wallenius - 16 augusti 2012 16:55


I dag tog jag och handlade innan jag styrde mina steg hem där jag hade ett paket att hämta så nu kan man ta bland annat och måla lite tavlor sen även göra armband med makrame vilket har blivit min nya hobby men har har kvar min stickning med. Nu i kväll har jag testat att göra marame ed mina nya trådar som jag beställde i veckan och jag kan lova er det är verkligen svårt att lägga i från sig för det är verkligen hur enkelt och väldigt roligt så nu ska jag göra armband i olika varianter så det stänker om det . Nu ska jag fortsätta att planera morgondagens handling för i helgen tänker jag nog ta och göra lite smycken om jag känner mig rätt vilken man kan undra i bland.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards