Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av cecilia wallenius - 30 augusti 2012 16:51


I dag var jag åter på jobbet och jobbade jag kände visserligen av lite i ryggen efter gårdagen men det gick bra att jobba ändå. När jag hade arbetat klart för dagen så var det dags att fylla akvariet med lite fiskar så nu har jag tio nya platy och två snigelätande fiskar så nu lär man snart ha snyggt igen. Jag har även varit och hämtat ett paket till akvariet så nu kan det bli riktigt snyggt. Nu ska jag bara ta och leta mer gömställen så en del småttingar kan känna sig trygga. Nu till efter middagen kvällen har jag även kollat på lite kort som jag tog i somras som ska bli lite förstoring och komma upp på mina väggar tillsammans med en del andra som jag inte har satt upp ännu det kommer även bli en musmatta till gäst kombi arbetsrum så denna höst kommer jag ägna åt lite inredning till lägenheten. Så man verkligen kan bo in sig.. och få upp sina kort och konstverk på väggarna. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards