Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av cecilia wallenius - 29 augusti 2012 16:53


I dag blev det inte som planerat för jag tog och fick en sträckning i ryggen som gjorde att man knappt kunde göra något så det blev att lägga sig och somna om. Men fram åt dagen tog jag mig i alla fall ut och handla lite mat för det går ju åt även när man har ont i kroppen. Nu på efter middagen tog jag och skissade på en tavla till mitt lilla gäst och arbetsrum det ska även bli några till mitt sovrum men det är bara i mitt huvud än så länge och ska snart komma ner på papper det med. Men jag tänker ta och gå till jobbet i morgon för jag mår mycket bättre i ryggslutet nu på efter middagen. Så det är ingen anledning att stanna hemma om man mår bra så i morgon blir det fisk in handling efter jobbet så man får lite mer lit i akvariet som är rätt så ny städat. Nu ska jag ta och plocka lite i lägenheten sen ska jag nog ta och njut av kvällen kanske blir det lite smyckes till verkning om jag inte tar det till helgen då jag funderar på att ha en liten pyssel kväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards