Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av cecilia wallenius - 31 augusti 2012 17:58


I dag innan man tog och gick till jobbet gjorde jag lite beställning på kort som kommer komma upp ena kommer hamna på väggen tillsammans med två andra medans den andra kommer bli min nya musmatta till min dator. Jag har även kommit på att jag ska flyta på lite tavlor i sovrummet men det gör jag nog när jag tar och sätter upp lite där inne så blir det i samma veva, när jobbet var slut för dagen så tog jag och fixade lite hobbys för denna helg tänker jag nog ta och sticka lite och även måla eller rita på någon tavla för det finns en lust att vara lite konstnärlig för tillfället och då gäller det att passa på när man känner det det kommer kanske bli lite på sticknings fronten med för jag var även och köpte lite garn. Det har även blivit en tavla ner skissad som kommer hamna i mitt arbetsrum när den har blivit målad. Jag har även kollat lite på konstnärsmaterial så det lär nog bli lite av den varan i helgen för nu när hösten smyger sig på vill man ju för det mesta vara inne och då kan man ju ägna sig åt lite hobby som man har. Nu ska jag ta och njuta av resten av kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards