Alla inlägg under augusti 2012

Av cecilia wallenius - 15 augusti 2012 16:00


I dag efter jobbet tog jag och kollade på lite kläder och annat skoj innan jag åkte hem och njöt av kvällen och kollade på lite mer idéer på nätet som jag funderar på att göra till hösten när man bara vill ta och pyssla.

Av cecilia wallenius - 14 augusti 2012 18:49


I dag efter jobbet var det tänkt att jag skulle färdigställa ett av minna smycken men tuvär så blev det ett fel köp så det blev inte klart men det kommer att bli det inom en snar framtid. För jag har hittat ett lås på nätet så nu ska man bara ta och beställa lite så man kan sitta inne och pyssla i höstmörkret eller när man har lust. Annars har jag tagit och vikt lite tvätt sen helgrens tvättande och pockat lite nu till kvällen tog jag och beställte3 lite hobby artiklar sen knöt jag även lite på ett makrame armband som jag har börjat på och det är verkligen min grej nu väntar jag bara på det jag har beställt sen lär det bli armband färdiggjorda. Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen.

Av cecilia wallenius - 13 augusti 2012 16:36


I dag efter jobbet så blev det lite koll på fiskar men jag hittade inga som jag föll för så det får vänta ett tag till i stället så tog jag och handla lite mat innan jag åkte hem och hittade en nu hobby sida på nätet så vi får de när det kan bli någon beställning där i från men det blir nog snart om jag känner mig rätt annars har ett annat paket som jag har beställt äntligen kommit så nu kan man verkligen ta och njuta av sin sodastrim jag får se var dagen kan bjuda på i morgon jag hoppas bara att jag får ork och göra klart lite smycken som jag har liggande. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen

Av cecilia wallenius - 12 augusti 2012 17:29


I dag har jag inhandlat lite nya dukar till mitt vardagsrum sen fixade jag så jag äntligen kan göra klart lite smycken så nu få man se när det kan bli klart med. Annars sa tar man och njuter över att tvättmaskinen går för fullt och att lägenheten är ren i veckan ska jag bara fixa lite små plock sen har man det verkligen snyggt när man kommer hem på dagarna vilket är skönt. Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen.

Av cecilia wallenius - 11 augusti 2012 17:00


Dagen började rätt så lugnt jag var ute och kollade bland annat på lite förvaring och sen blev det även lite koll på annat innan jag handlade och åkte hem och sov lite middag nu till eftermiddagen fick jag ett underbart städ och tvätt ryck. Så nu är lägenheten snart städad för denna månad och jag kan ta och njuta av en snygg välstädad lägenhet tuvär så kom inte tavlorna i hallen upp men det gör det nnog antingen i veckan hoppas jag.

Av cecilia wallenius - 10 augusti 2012 17:17


I dag tog jag och ordnade ett makraméverktyg plus lite test tråd innan jag åkte hem för att sova middag. Nu till efter middagen kvällen tog jag och testa de och det är verkligen roligt nu ska jag bara ha lite bättre trådar sen lär det bli armband så det stänker om de. Helgen kommer jag se till att göra klart lite som bara ligger och väntar på att bli färdigt sen ska jag nog kolla lite på en ny hall matta för den gamla kommer åka ut för den har gjort sitt sen få vi se om bad rummet kan få nog ny i samma veva för jag börjar tröttna på den som ligger där. Annars står det stor städning av lägenhet på schemat för i morgon och på söndag. Det kanske blir någon runa utanför lägenheten för att ordna lite piff till lägenheten och koll på rammar. Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen.

Av cecilia wallenius - 9 augusti 2012 18:21


I dag tog jag och åkte hem och storstädade min lägenhet sen blev det lite koll på vad man ska inhandla i morgon. Jag har fått en ny bästa vän har hemma nämligen min kolsyremaskin den blev min bästa vän visslingen för några år sen men nu efter att man var sjuk sist så blev den det på riktigt den sviker aldrig en för utom när patronen är slut men då är det bara att gå till affären och köpa en ny. Jag har även hittat en ny matta till min hall så nu kommer den gamla åka ut. Annars har det inte hänt så mycket denna dag.

Av cecilia wallenius - 8 augusti 2012 19:13


I dag efter jobbet så tog jag och fixade lite städ medel för i morgon ska jag bli av med gamla möbler som står i min hall när dom är borta sen så ska damtrasan och skur hinken få göra sitt för det behövs verkligen städas här hemma. Till helgen ska jag nog ta och göra mig lite smycken till min handled jag är grymt sugen på att testa en ny teknik som jag har testat när jag var mindre men nu ska jag testa den i vuxen ålder så jag får se var det slutar. Man kan ju hoppas på att man hittar till jobbet på måndag så man inte har fastnat helt i pyssel träsket över helgen. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen och förbereda så att det går lättare att städa i morgon då lägenheten ska få sig en städ omgång

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards