Alla inlägg under februari 2012

Av cecilia wallenius - 5 februari 2012 15:37


I dag har jag inte gjort ett dugg på förmiddagen men nu till eftermiddag så fick jag ett städ ryck och tog och storstädade i mitt duschrum så nu är det super snyggt där inne. Även akvariet blev lite städat så nu har dom snyggt med annars har jag bara haft en helt lat dag och inte ens varit utanför dörren. Jag har även bestämt att jag ska storstäda om två veckor och fylla akvariet med lite mer fiskar om temperaturen kan ta och bli några plusgrader i stället annars ska jag nog ta och köpa fisk och skynda mig hem med dom Nu ska man snart ta och äta sen får jag se vad kvällen kan bjuda på men det blir nog att sitta framför akvariet med en kopp the och njuta.

Av cecilia wallenius - 4 februari 2012 16:22


I dag tog jag en sväng till djuraffären för att kolla på på bland annat lite mer fisk och lite gömställen. Det blev även ett besök på Ikea där jag kollade på lite förvaringsmöbler till gästrummet och arbetsrummet så nu vet jag vad jag vill ha dit och vad som kan bli snyggt det blev även lite koll på inredningsdetaljer till lägenheten. I morgon ska jag ut och leta mer förvaring men denna gången till akvariets städ tillbehören. Nu sitter man och väntar på att få lite mat i magen jag får de vad kvällen kan bjuda på men något blir det säkert kanske ska få gång min dvdspelare så den kan visa lite film det är även bra till sommaren då jag ska bjuda ett litet troll på lite övernattningar och Astrid Lindgrens värd i sommar. Så jag måste nog se till att ha lite barnfilmer hemma då. Men nu ska jag snart ta och äta och fortsätta att njuta av denna kväll.

Av cecilia wallenius - 3 februari 2012 14:58


I dag tog jag och kollade på lite mys kläder efter jobbet innan jag tog och åkte hem och njöt att det äntligen är helg och kollade till mina bra så runda fiskar som ser ut att få barn vilken dag som helst. Jag kan lugnt på stå att jag var glad att jag testade med min lillasysters akvarium och inte gick och köpte ett för fiskar är verkligen min grej och nu har jag haft det i snart ett halv år och har inte tröttnat och kommer säkert inte göra det på ett bra tag för hemmet får lite liv när vatten pålar i ett akvarium. Till helgen har jag inga planer mer än att ta och njuta så får jag se vad det blir men nästa veka ska jag ta och beställa lite från nätet bland annat till akvariet så en del kan känna sig trygga. Och även till mig själv jag hittade nämligen ett bädd sett på nätet i går som jag funderat om det inte ska få bli de jag har även hittat lite kuddar som jag fortfarande funderar på.

Av cecilia wallenius - 2 februari 2012 17:06


I dag tog jag och fyllde på lite i frysen och lite till hemmet. När jag kom hem fick jag se fem små liv i akvariet det blev även lite tvättat helgen kommer jag ägna mig åt lite städning så det är snyggt tills slutet av februari sen ska jag ut och lita lite gömställen till akvariet och göra det snyggt kvällen har jag inga planer mer än att ta och njuta.

Av cecilia wallenius - 1 februari 2012 15:51


I dag tog jag och åkte hem och sovmiddag sen fick jag ett litet ryck från i morse och städa och vika lite ren tvätt. Nu har jag även bestämt vilka gömställen som jag tänker ta och ge till mina fiskar så det små slipper vara rädda av sig jag ska bara se när det kan inhandlas men det blir i slutet på denna månad då jag även ska ge mig själv en födelsedags present med kvällen kommer bli rätt så skön det blir nog att ligga framför tv innan man tar och somnar för att orka med morgondagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards