Alla inlägg den 6 februari 2012

Av cecilia wallenius - 6 februari 2012 17:08


I dag har jag åter haft en lat dag men jag tog och jobbade på förmiddagen. Men innan jag gick till jobbet i morse så tog jag och beställde lite gömställen till akvariet så nu kommer dom snart ha ännu mer gömställen där vilket mina små fiskar kan vara glada över och kanske slipper bli uppätna. Jag tog och handla lite mat och gott innan jag styrde stegen hem och fortsate att njuta av livet kvällen kommer bli rätt så skön vad jag vet det blir nog något tv program man ska se på innan man tar och somnar för att orka med morgon dagen Jag skrattar gott åt mina fiskar i bland det finns några som har revir och de märker man medan en del bara simmar på som inget har hänt. Det ska bli spännande hur min lillasysters katt reagerar på akvariet för hon och mamma ska nämligen ta och åka hit till helgen men det ska nog gå bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards