Alla inlägg den 27 februari 2012

Av cecilia wallenius - 27 februari 2012 17:03


I dag för trettio år sen födes denna lilla flicka som har tagit den svåra och utmanade vägen i genom livet. Jag kan väll säga att jag har fått kämpa en hel del men det har det fått vara värt för annars hade jag nog inte klarat av att leva som jag gör i dagsläget. Jag är väldigt glad över att mina föräldrar inte lyssnade på en läkare och tog och kämpa för att jag skulle må bra och det gör jag i dag visslingen med bara en av föräldrarna men det går faktiskt bra det med sen har jag ju släkten som ställer upp och stöttar och kommer med störtande ord det ser även till att man mår bra. Sen är jag nog en väldigt bra faster i vissa ögon som verkligen gillar en. Nu ska jag fortsätta att njuta av min underbara födelsedag. Och det senaste fyra åren har man ju en dag till att fira tack vare mig men den åter kommer ju bara var fjärde år och är en sällsynt dag.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards