Alla inlägg den 14 februari 2012

Av cecilia wallenius - 14 februari 2012 19:09


I dag när man slutade jobbet blev det lite inhandlat till akvariet som behövde ett nytt filter det blev även lite koll på fiskar innan man styrde stegen hem och sov middag. Nu i kväll fick jag ett sug att börja pyssla så jag tog och beställde lite från panduro och hoppas att min mor kan hjälpa mig att komma i gång. Annars har jag bara tagit och njutit av denna dag jag får se vad kvällen har att bjuda på men det kommer nog att bli att njuta av mitt rena akvarium som fick en storstädning i går så nu har minna fiskar snyggt hos sig och deras matte har lovat att det ska ha det så snyggt så det är bara att hålla efter med lite städning som jag inte har orkat på några veckor men nu har jag krafterna tillbaka vilket är skönt efter att man var sjuk i början på året. Jag bar även en tavla till gäst rummet på gång med. Det kort jag beställde till hallen blev toppen bra så nu ska jag bara ha lite svarta ramar dit så dom kan komma upp på vägen. Nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen jag får se vad morgondagen kan bjuda på men något blir det säkert.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards