Alla inlägg under oktober 2020

Av cecilia wallenius - 11 oktober 2020 15:50

Denna söndag har man inte gjort så mycket mer än att sett till att denna har en ny Parton i sig så att man kan få kolsyrat vatten.

 

 

 

Sen har jag även konstaterat att man blivit beroende av kaffe. Jag har börjat dricka rätt så mycket av det på sista tiden.  Man har även gått igenom sina objektiv till telefonen och skrivit upp vilka man mer vill ha för jag älskar verkligen detta märke.

 

sen har man fixat så att bakgrunderna kan bli fraktade lite lättare när mna vill ha med sig dom.

 

 


Av cecilia wallenius - 10 oktober 2020 16:14

Denna regniga lördag fick man lite gjort jag tog och rensade ut mina filmer.

 

 

 

Som man haft i en kista och gjorde om den till att ha lite fotoutrustning i den i stället som man ibland inte vill ha framme.

 

 

 

Det blev även lite bakning innan man gav sig ut.

 

 

 

För att inhandla lite rammar men det blev ina ramar i dag i stället blev det en kort sladd så att man kan ladda sina hörlurar när man är ute och reser och har datorn framme.

 

 

 

Och behöver ladda sina underbara vänner som man älskar.  man har nu haft dom i tre veckor och man är lika kär i dom fortfarande.

 

 

 

ska bara bli lite mer skal s å att dom kan passa in med min klocka i bland efter som man älskar sina läder armband så ska det få bli ett svart och ett ljustbrunt fodral till mina hörlurar.

 

 

 

 

 

Av cecilia wallenius - 9 oktober 2020 17:05

Denna dag efter jobbet så tog man och unnade sig en pumpalatte.

 

 

 

Innan man styrde stegen hem för middagslur.  Innan man gav sig ut för lite handling igen. Men innan dess så är man tvungen att ta en kopp kaffe så att man vaknar till.

 

 

 

Sen har man äntligen bestämt vad man ska förvara i denna kista för nu åker filmerna ner i källaren efter som man inte har något att se dem på.

 

 

 

Och så klart går man inte någon stans utan sinavänner i öronen och fickan. 

 

 

Av cecilia wallenius - 7 oktober 2020 16:46

Denna lediga dag har man bara njutit av livet och städat lite innan man tog sina älsklings lurar för lite handling för fördriva tiden med att lyssna på ljudböcker jag till och med räknat ut hur mycket man lyssnar på både musik och ljudböcker det är många timmar man har lyssnat.

 

 

 

Så dessa hoppas man kan hålla mer än ett år och som tur är så har man sett att det finns reservdelar om det skulle gå sönder.

 

 

 

Äntligen har man börjat lyssna lite på podar.

 

 

 

Jag har även börjat att spela allt mera kort spel och det får mig att tänka på en gammal lärare som man hade för han älskade när man tävlade i kortspel tyvärr så finns han inte mer.

 

 

Av cecilia wallenius - 5 oktober 2020 16:59

Denna dag har man jobbat som vanligt sen åkte man hem och sov middag och samlade lite städ krafter för att städa bort sommaren på balkongen så nu får man vänta tills nästa år men att sitta på den och även ha kryddor på räcket.

 

 

 

Det blev även en sväng för lite handling och så klart så var mina nya följe slagare med som alltid nu förtiden.

 

 

 

För man lyssnar ju en hel del på ljudböcker man kan nog säga att man äter det som mellanmål för jag lyssnar minst på tre i veckan. Även denna har man börjat använda mer på den sista tiden värdens bästa köp måste man ju säga efter som man kan ställa undan den när man inte använder den mer vilket är underbart när man har ett litet kök.

 

 

Av cecilia wallenius - 3 oktober 2020 16:24

Denna lördag känns det som att man har hunnit med en hel del man har i alla fall fått det gjort. Jag började dagen med att göra klart en storlek rare armband.

 

 

 

Innan man tog fram sy maskinen för att sy en påse och lite fotobakgrunder.

 

 

 

Och där emellan har man hunnit med att tvättat lite plus att även fikat.

 

 

 

Nu till kvällen tog man och städade sitt kök så nu är det snyggt och man kan vara där inne mer än att bara hämta något.

Av cecilia wallenius - 2 oktober 2020 18:07

Så magproblem som gjorde att jag stannade hemma även i dag. så denna dag har man förberett för att få klart lite armband.

 

 

 

Och bara återhämtat sig även om det inte var magsjuka man hade så tar det otroligt mycket på mina krafter och även om jag är piggare och orkar mer nu än vad jag gjorde innan sommaren. plus att läsa lite ur denna bok.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards