Alla inlägg den 30 oktober 2020

Av cecilia wallenius - 30 oktober 2020 17:13

Även denna dag hade min mage problem jag kände det direkt när jag vaknade men struntade i det till en början men det gick inte långt tills man insåg att frukosten kommer vara uppe. Så det var bara att krypa ner och sova vidare och för jag hade inte lust att gå med en mage som inte vill att man ska äta och man låter även mellan varven vilket man inte kan rå förr eller vill visa sig med. för man låter inte så verst rolig när magen håller på som bäst. Så det är bara att ta nya tag nästa vecka och hoppas den blir bättre och man är over hört glad för att det finns ljudböcker och spel på både paddan och telefonen för det har verkligen gått varmt denna vecka för vissa stunder har det varit bäst att bara ligga i sin säng.

 

 

 

 och det är tur at man gilla deckare för jag har verkligen hitat en heldel nya förfatare att öyssna på.Nu tänker man ta och lyxa till det med en ansiktsmask natt innan man somnar.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards