Alla inlägg den 25 oktober 2020

Av cecilia wallenius - 25 oktober 2020 16:50

Denna underbara söndag har man inte gjort så mycket mer än att njutit av livet det känns om man får passa på och göra det när magen är lugn man har även tagit och fixat en väggkalender till nästa år.

 

 

 

Man har även börjat att använda denna allt mer och även mitt golv stativ och man kan väll säga att båda köpen är värt varenda  krona om man älskar att fota som jag gör.

 

 

 

Och jag blir super nöjd med bilderna med så den sista tiden känns det som man har gjort en del bra köp för jag räknar även in mina hörlurar där med dom har man verkligen använt mer än vad jag trodde jag skulle göra men det kan ju bero på att dom är så sköna att ha på sig plus att dom laddas så fort man inte använder dom vilket man älskar och man ser hur mycket dom är laddade med vilket år toppen bra.

 

 

Av cecilia wallenius - 25 oktober 2020 16:50

Denna underbara söndag har man inte gjort så mycket mer än att njutit av livet det känns om man får passa på och göra det när magen är lugn man har även tagit och fixat en väggkalender till nästa år.

 

 

 

Man har även börjat att använda denna allt mer och även mitt golv stativ och man kan väll säga att båda köpen är värt varenda  krona om man älskar att fota som jag gör.

 

 

 

Och jag blir super nöjd med bilderna med så den sista tiden känns det som man har gjort en del bra köp för jag räknar även in mina hörlurar där med dom har man verkligen använt mer än vad jag trodde jag skulle göra men det kan ju bero på att dom är så sköna att ha på sig plus att dom laddas så fort man inte använder dom vilket man älskar och man ser hur mycket dom är laddade med vilket år toppen bra.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards