Alla inlägg under februari 2019

Av cecilia wallenius - 28 februari 2019 18:04

Denna dag blev som man tänkt sig nämligen jobb och sedan hundar när jag kom hem så tog man och sydde en påse till sina vattenpenslar jag ska ha i Nyköping och ja jag blev riktigt nöjd med den så nu är det bara penslarna som saknas sen blev det lite plock här hemma. Kvällen avslutades med spa vilket var ett bra tag sen men det ska bli mer av den varan nu när man mår bra igen

 

 

 

för på måndag börjar man det nya livet med att vara ledig en dag i veckan vilket kommer bli super skönt och hoppas att man orkar med det bara annars håller man på att hitta lite mer avslappning  aktiviteter som man ska testa på nästa vecka eller om jag gör det i helgen är lite sugen på det nämligen

Av cecilia wallenius - 27 februari 2019 16:58

Ja ha då var man 37 år och denna dag bjöd inte på vad jag hade tänkt meningen var jobb och sen hem och njuta men kroppen sa ifrån i morse så det blev att vara hemma och bara slappa framåt efter middagen fick man ett lite städ rör i köket och hämtade ett paket en av sakerna har jag testat redan och ja jag älskar den verkligen den andra funderar jag på att testa i helgen.

 

 

 

Även min telefon fick lite nytt som ska testas i morgon hos dag hunden.

 

 

 

Annars har man inte gjort så mycket denna dag mer än att njutit av livet

Av cecilia wallenius - 27 februari 2019 16:58

Ja ha då var man 37 år och denna dag bjöd inte på vad jag hade tänkt meningen var jobb och sen hem och njuta men kroppen sa ifrån i morse så det blev att vara hemma och bara slappa framåt efter middagen fick man ett lite städ rör i köket och hämtade ett paket en av sakerna har jag testat redan och ja jag älskar den verkligen den andra funderar jag på att testa i helgen.

 

 

 

Även min telefon fick lite nytt som ska testas i morgon hos dag hunden.

 

 

 

Annars har man inte gjort så mycket denna dag mer än att njutit av livet

Av cecilia wallenius - 26 februari 2019 17:33

Denna dag startade man dagen utan stress och att sita framför datorn som man har gjort tidigare mornar nämligen jag satte och färglade en bild och bara njöt av livet.

 

 

 

Sen var det dags för dagens jobb där man kom överens med dom att vara ledig en dag i veckan för att må bra igen. När jobbet och hunden var rastad tog man och inhandlade en mjölk skummare så att man kan göra sig en cappucino eller chai late när man känner för det.

 

 

 

Jag började även att städa mitt vardagsrum och tog bort både dvd spelaren och alla cd skivor för jag har inte lyssnat på dom på ett bra tag efter som jag lyssnar via telefonen

 

 

Av cecilia wallenius - 26 februari 2019 17:33

Denna dag startade man dagen utan stress och att sita framför datorn som man har gjort tidigare mornar nämligen jag satte och färglade en bild och bara njöt av livet.

 

 

 

Sen var det dags för dagens jobb där man kom överens med dom att vara ledig en dag i veckan för att må bra igen. När jobbet och hunden var rastad tog man och inhandlade en mjölk skummare så att man kan göra sig en cappucino eller chai late när man känner för det.

 

 

 

Jag började även att städa mitt vardagsrum och tog bort både dvd spelaren och alla cd skivor för jag har inte lyssnat på dom på ett bra tag efter som jag lyssnar via telefonen

 

 

Av cecilia wallenius - 24 februari 2019 13:56

Då har det gått några dagar sen jag skrev det har inte hänt så mycket i mitt liv dessa dagar förutom att man har klippt sig och städat lite i sitt hem jag hoppas även på att kunna bli av med två present kort i veckan men dom senaste dagarna har fokuset  på att hitta knep för att må bra jag har ju hittat ett men skulle gärna ha några till där kroppen kan få vara otan att den behöver tänka så mycket

Av cecilia wallenius - 21 februari 2019 17:19

I dag efter jobbet var det dags att klippa sig äntligen efter fem månader jag skulle ha gjort det innan jul men jag passade på att ta lite extra jul ldigt genom att vara sjuk så det blev inte av då. men nu äntligen blev det av. Efter det tog man och fixade kapslar plus nergörning av sin kaffemaskin som har stått undan gömd ett bra tag men nu ska användas igen. För jag har nämligen bestämt att jobba fredag lördag med armband sen trappa upp i ett eget tempo. Men huvudmålet är att må bra och orka med båda delarna. I dag kände man även för att testa något nytt nämligen ör stickning jag vet ej om det kommer att hjälpa vid avslappning men det får jag se. denna månad firar man 10 år för den sista operationen som räddade mitt liv för jag hölt på att skada mig men lyckades inte  och det är man glad för i dag för i dag är man faster åt tre underbara brorsbarn plus att man är hundvakt på dagarna så hade man inte tagit livet av sig för tio år sen hade inte mitt liv blivit som det var i dag jag är over hört glad att a inte tog mitt liv. Jag lever i dag helt underbart liv trots lite bråk med krämper lever jag fullt ut

 

 

Av cecilia wallenius - 21 februari 2019 17:19

I dag efter jobbet var det dags att klippa sig äntligen efter fem månader jag skulle ha gjort det innan jul men jag passade på att ta lite extra jul ldigt genom att vara sjuk så det blev inte av då. men nu äntligen blev det av. Efter det tog man och fixade kapslar plus nergörning av sin kaffemaskin som har stått undan gömd ett bra tag men nu ska användas igen. För jag har nämligen bestämt att jobba fredag lördag med armband sen trappa upp i ett eget tempo. Men huvudmålet är att må bra och orka med båda delarna. I dag kände man även för att testa något nytt nämligen ör stickning jag vet ej om det kommer att hjälpa vid avslappning men det får jag se. denna månad firar man 10 år för den sista operationen som räddade mitt liv för jag hölt på att skada mig men lyckades inte  och det är man glad för i dag för i dag är man faster åt tre underbara brorsbarn plus att man är hundvakt på dagarna så hade man inte tagit livet av sig för tio år sen hade inte mitt liv blivit som det var i dag jag är over hört glad att a inte tog mitt liv. Jag lever i dag helt underbart liv trots lite bråk med krämper lever jag fullt ut

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards