Alla inlägg under februari 2019

Av cecilia wallenius - 10 februari 2019 14:33

Denna dag har man bara varit lat och laddat krafter för en jobbvecka. Ja har även skrivit in i min telefon när mina favoritförfattare kommer ut med nya böcker så nu till våren har man och lyssna på igen. Jag kommer nog  kör alla författarna från början så att man så att man kan hänga med vad det är som har hänt men det gör inget efter som man lyssnar på ljudbok dagligen så går det rätt så bra. Man har även kollat på vilken skrivare man vill ha så snart äntligen kan man skriva ut här hemma igen.

Av cecilia wallenius - 9 februari 2019 17:06

I dag tog man äntligen och började med rare armbands tillverkningen igen lite av det har man saknat men kroppen har inte mått så bra på sista tiden men nu börjar man äntligen må bättre vilket är underbart. jag har även kollat på lite saker som kan underlätta min arbetsställning så att man snart kan köra med armbanden på riktigt igen och inte bara två dar i veckan. Men först måste man må helt bra igen.

 

   

Av cecilia wallenius - 8 februari 2019 18:07

Summering av denna vecka. Man börjar må bättre nu och denna vecka testade man att göra två nya maträtter och jag blev riktigt nöjd med båda två sen har man äntligen fått ordning på i sitt nyckelskåp tack vare att en av mina hund nyckar gick sönder så jag tog och beställde en nyckelring till mina hemnycklar när jag ändå beställde en till min dag hund. Annars har man inte kunnat öra så mycket i dag efter som mitt ena knä tydligen hamnade i slagsmål det gjorde ont när man vaknade och jag kunde inte gå på det i morse. Nu till kvällen tog man och gjorde en ny sats müsli så nu hoppas jag att den blir bättre för när man gjorde den förra gången läste man inte hela receptet.

 

 

Av cecilia wallenius - 7 februari 2019 16:42

I dag tog man och prövade ytligare en ny mat rätt nämligen thaisoppa med kyckling och det blev riktigt gott jag ska bara hacka allt i mindre bitar nästa gång. Sen fick min klocka två armband och ett ställ.

 

 

 

Stället varjag inte så nöjd med som jag trodde att jag skulle bli så dt blir att leta vidare för jag ska nämligen ha det hemma hos min mor.

 

 

Av cecilia wallenius - 6 februari 2019 16:42

Denna dag blev inte som man tänkt från början meningen var att man skulle ha jobbat även i dag men mitt ena knä hade tydligen spelat fotboll eller var det var för jag kunde inte ens stödja på det så det blev att vara hemma i dag i stället men det gick ingen nöd på mig för framåt dagen tog man och äntligen ritade en ur tavla till min klocka som man blev riktigt nöjd.

 

 

 

Det är så underbart att ha en del färg pennor framme och även målarböcker tillgängligt det blev så när jag gjorde om lite i mitt arbetsrum och jag är väldigt nöjd att ha det så

Av cecilia wallenius - 5 februari 2019 15:50

I dag fick man hem två smoothiemuggar och även två sallads bägare som jag ska använda muggarna ska jag nog ta och använda rätt så snart medan jag kommer nog vänta ett tag med sallads bägarna.

 

 

 

Annars känns det verkligen som om livet är på rätt hål till det bättre jag är mycket gladare nu än vad jag var för en vecka sen.

 

 

Av cecilia wallenius - 4 februari 2019 17:31

I dag tog man steget till ett bättre liv som innebär jobb och även hund plus lite mellanmål jag känner mig riktigt taggad och hoppas på att lyckas med detta jag har även hittat en ny vän som kommer komma in i min blogg och gör den mer livad vad det är får ni se.

 

 

Av cecilia wallenius - 3 februari 2019 16:34

Denna dag tog man och fixade lite till både köket och sitt arbetsrum jag måste säga att äntligen har Ikea kommit med en bra lösning för små saker och den var inte så dur och man kan tröttna på den och stoppa undan den utan att den tar plats jag älskar den verkligen.

 

 

 

Jag tog även och förberedde ett av mina mellanmål till i morgon.

 


 

Den andra gör jag med min frukost i morgon kanske testar min müsli då med i alla fall kommer den nog med på det andra mellanmålet

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards