Alla inlägg under februari 2019

Av cecilia wallenius - 19 februari 2019 16:15

Denna dag blev inte vad man tänkt det var meningen att man skulle ha jobbat och sedan göra sig snygg i håret men mitt ena knä strejkade totalt i morse så det var bara att lägga sig och sova vidare och hoppas på att det skulle bli bättre vilket det gjorde med lite vetekudde så att man i alla fall kunde röra sig lite bättre. I dag fick man även en ny badkudde som man ska testa i helgen. Annars har jag inte gjort så mycket mer än att färglägga en till bild i en av mina målarböcker.

 

 

Av cecilia wallenius - 18 februari 2019 16:38

Äntligen börjar det att bli vår och man får vårkänslan i kroppen. I dag var det första gången på året som man hade solglasögonen på sig jag har även känt att nu går det åt rätt hål så med lite små medel ska jag nu sakta men säkert komma tillbaka till mitt normala jag igen. Jag jag börjar sakta men säkert trappa ner på en av mediciner som man äter för huvudet nu har man snart varit utan den fem kvällar vilket känns underbart och även ett framsteg för att må bra.

 

 

Av cecilia wallenius - 17 februari 2019 16:40

Hjälp vad tiden kan gå fort ibland i veckan fyllde min blogg 8 år det är helt otroligt kändes som att man startade den i går även en beställning på 50 rare armband blev klara denna helg undrar bara vart dom ska säkert någon stans i ut landet vilket gör en glad att dom är så populära det trodde man inte för sju år sen men det är dom sista två dom har blivit så efter frågade och allt mer kommit ut till en hel del ställen vilket  gör en otroligt glad.

Av cecilia wallenius - 15 februari 2019 17:59

I dag var det tänkt att man skulle ha jobbat men det ena knät gjorde för ont för att ens ta sig till bussen so det blev att vara hemma och villa det jag tog även en stund med vetekudden och det blev något bättre men inte helt bra som det brukade bli. Men i stället tog man det lugnt här hemma och kollade på you tube på både plattan och datorn. Sen blev det även lite städning av hemmet och mer koll på vad man ska ha från ikea vilket kommer för hoppnings vis underlätta när man gör armband för det vill jag verkligen komma i gång med på riktigt igen.

Av cecilia wallenius - 14 februari 2019 16:15

I dag efter jobbet blev det att ta hand om sina dag hund men innan jag åkte hem tog man och hämtade en till dag hund som man brukar ha hos sig på torsdagar. När man kom hem väntade ett paket till min klocka som jag ska ha i Nyköping så nu hoppas man på att det funkar och att sladden är till lång så att den inte ramlar ner.

 

 

 

Som den gör nu när man är hemma hos mamma. Den det får man se annars får man bara inhandla en längre. Men det får jag se troligt vis blir det då i sommar. Men jag ska testa med den jag har i Nyköping först.

 

   

Av cecilia wallenius - 13 februari 2019 16:56

Äntligen känns det som att livet är på rätt hål och att medicineringen börjar göra verkan i dag efter jobbet åkte man hem och sov efter som man inte hade någon dag hund så det blev då att åka hem till sig och sova i stället och det samlades tydligen lite krafter på denna middags lur för när man vaknade tog man och städade lite och laddade 15 stycken verktyg med rare bokstäver som till helgen ska bli armband om man hinner men annars har man 15 stycken som väntar på att bli klara så man har och göra ändå.

 

 

 

Av cecilia wallenius - 12 februari 2019 16:02

Äntligen har man hittat något som hjälper mot knä och rygg ont förutom värktabletter då men det vill jag helst förutom i nödfall då så i dag blev det en hemma dag med vetekudde och lite gott till och jag kan säga att det hjälper enormt mycket men man orkar inte göra det när man ska till jobbet på mornarna så det bir tyvärr att man är hemma en hel dag oh kör det när man har vaknat en andra eller tredje gång denna har man då sytt själv och jag älskar den.


 

Av cecilia wallenius - 11 februari 2019 17:02

Denna dag blev inte som man ville meningen var att man skulle ha jobbat i dag men på grund av huvudet och rygg ont så blev det att krypa ner och sova igen. Men framåt dagen tog man sig ändå upp och gjorde lite hemma arbete så som att ta fram sin kaffemaskin igen så till nästa vecka ska man ta och köpa kapslar plus kanske lite av kalkning till den.

 

 

 

Sen gjorde man även klart tre armband man inte han göra i helgen så nu ska man ta och ladda 15 stycken verktyg så att man kan jobba fredag och kanske lördag det får jag se. Jag tog även och testade en smoothiesmugg till ett av mina mellanmål som jag skulle ha haft i dag men jag tyckte inte att den funkade så bra som man trodde att den skulle göra. Så jag får se var det blir för mellanmål man äter i morgon

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards