Direktlänk till inlägg 21 februari 2019

torsdag

Av cecilia wallenius - 21 februari 2019 17:19

I dag efter jobbet var det dags att klippa sig äntligen efter fem månader jag skulle ha gjort det innan jul men jag passade på att ta lite extra jul ldigt genom att vara sjuk så det blev inte av då. men nu äntligen blev det av. Efter det tog man och fixade kapslar plus nergörning av sin kaffemaskin som har stått undan gömd ett bra tag men nu ska användas igen. För jag har nämligen bestämt att jobba fredag lördag med armband sen trappa upp i ett eget tempo. Men huvudmålet är att må bra och orka med båda delarna. I dag kände man även för att testa något nytt nämligen ör stickning jag vet ej om det kommer att hjälpa vid avslappning men det får jag se. denna månad firar man 10 år för den sista operationen som räddade mitt liv för jag hölt på att skada mig men lyckades inte  och det är man glad för i dag för i dag är man faster åt tre underbara brorsbarn plus att man är hundvakt på dagarna så hade man inte tagit livet av sig för tio år sen hade inte mitt liv blivit som det var i dag jag är over hört glad att a inte tog mitt liv. Jag lever i dag helt underbart liv trots lite bråk med krämper lever jag fullt ut

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia wallenius - Fredag 19 april 15:06

Då var det ett tag sen man uppdaterade lite igen då ja man har mått bra den sista tiden men har fastnat i att sticka en hel del vilket är roligt men man inser att min sticknings påse måste bli större så att min filt som man håller på med kan få plats...

Av cecilia wallenius - Söndag 24 mars 17:04

Jag  har verkligen kommit i gång med att sticka igne ja den har varit nere ett bra tag nu men för någon månad sen så blev man sugen på att ja göra klart det man på började en gång i tiden och nu är man fast vilket man tycker är kul. Och ja garn korge...

Av cecilia wallenius - Fredag 22 mars 17:26

På den sista tiden har jag strävat med att få klart en hel del som bara legat och väntat på att bli klar och ja lite ä allt klart som min variant på en os mössa där man bara ska blocka och ha en topps på den.       Även ett par av mina natt...

Av cecilia wallenius - Måndag 18 mars 14:51

På den sista tiden känns det som att man bara har stickat vilket stämmer en hel del. Min variant på en os mössa börjar äntligen ta sin form och bli klar vilket känns otroligt kul efter som den har legat ett bra tag och man inte orkat göra den klar me...

Av cecilia wallenius - Måndag 11 mars 15:33

Det är lite  mysigt att få klart en del i grå kväll så blev denna tavla klar som ska få vara i mitt arbetsrum.       Och i dag gjorde man klart första rutan i en av kuddarna till soffan dit in.       Jag fick även hem ett nytt för...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards