Alla inlägg den 30 mars 2014

Av cecilia wallenius - 30 mars 2014 19:54


I dag blev det mer pyssel efter som jag skulle ägna denna helg åt lite pyssel städning men man var ju tvungen at lätta upp denna söndag med lite gallerskaparna så det har blivit en hel del gjort så nu kan man ta och njuta över att man har varit så duktig och fått en hel del gjort även om jag smet ut och fixade lite mer penslar färgen fick jag vänta med ett tag till men den kommer komma men jag han inte klart allt så lite får man göra i veckan och även nästa helg så att man snart kan beställa lite igen vilket jag kommer att göra innan påsk efter som jag ska ta och göra mig ett smyckes träd. Och göra lite mer armband så att jag kan få klart dom med. Även ska det sys i veckan med så att man får ordning på sina penslar. Det blir även pyssel helg nästa helg med så att man får klart det mesta innan påsk. Annars har jag bara tagit och stickat en dag som denna till helgen ska jag nog ta och göra det sista tre armbanden så att man även kan använda dom sen blir det nog något mer vad vet jag inte förutom att dekorera det muffinsar jag har stickat denna helg. Det blev även lite beställning så att man kan göra klart det tre armband som jag inte har gjort klart än den tog jag även och beställde så attjag kan göra mitt smyckes träd


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards