Alla inlägg den 22 mars 2014

Av cecilia wallenius - 22 mars 2014 17:59


Dagen började rätt så lugnt var och fyllde på lite mat innan jag tog och åkte ner på stan för att fixa lite penslar för att måla på den duk jag inhandla mig i går och man blev nöjd med resultatet det har även blivit armband gjort med så nu har jag tre stycken i den skaran och fler lär det bli snart även stickningen av mina natt sockor går framåt så man kan snart testa dom med innan det blir för varmt. Men det kommer bli mer sockor till hösten för då är det dags att använda dom igen lite mer. Jag har även planerat för lite mer pyssel så man får väll se när det kan bli men först ska jag ta och sticka klart det jag håller på med som poncho och natt strumpor innan det blir något mer på börjat så nu är det dags att sätta sig och sticka så att det kan bli klart snart. I morgon är det lite städning av akvariet som gäller och det kanske blir lite på fyllt med fisk. Även morgondagen kommer det att bli lite pyssel.

 

min nya tavla till gästrummet ligger på tork innan den får hamna på mit egna stafli som jag har där inne som prydnad


 

så här blir armanden när det är klaraoch man är riktigt nöjd med dom jag har hitils så fler lär det bli


 

Nu är det inte lågnt kvar tills den första natt strumpan är klar sen är det bara att fortsätta med en till innan det blir för varmt men annars har man ju något att ha på sig till höstens nätter

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards