Alla inlägg den 25 mars 2014

Av cecilia wallenius - 25 mars 2014 17:30


Ja dag efter jobbet tog jag och fixade lite tyg för att sy mig ett penselfodral till helgen det kommer även bli lite annat gjort med. Nu är äntligen det första paret av mina nattsockor klara för användning så fötterna slipper frysa om natten. Annars har man planerat helgens pyssel där det kommer bli en hel del stickat och lite smycken gjorda även så ska det sys med ett pensel fodral ska det bli. Men det ska bli skönt att får bort det man har liggande och väntar på det sista innan det kan kännas helt klart. Och man kan börja på något nytt med ett gått samvete även blir det skönt för då får man lite städat med.


 

tre av sex armband klara nu väntar jag bara på mer spännen så att dom andra med kan bli klara för det är väldigt enkla attgöra


   


hittar man inget snyggt penselfodral så får man ju ta och inhandla lite tyg och sy ett s. det är vad jag täker ta och göra i helgen så att man får ordning påsina penslar och mer penslar äbn dom på vilden ska det med bli.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards