Alla inlägg den 11 mars 2014

Av cecilia wallenius - 11 mars 2014 20:55


I dag har har jag tagit och pysslat och beställt så att jag kan göra japanska armband. Jag har äntligen hittat guld pärlor som jag tror kan passa till mina makrame armband i svart och kanske någon mer men det får jag se. Annars har jag inte gjort så mycket på sista tiden mer än att handlat så att man kan ta och utveckla lite armbanden en del även så att man kan göra halsband och örhängen förstås. Så i morgon efter man slutat jobbet kommer jag ta och göra armband. I japansk stil och även lite makrame med pärlor det har även blivit lite stickat på min poncho som jag kan använda till våren medan min bolero kofta får vänta lite till på sin tur men den ska jag ta och sticka med. så att man kan ta och använda även den till vår och sommaren men nu väntar sängen och kudden på en dejt men tvär har jag ingen som värmer min säng längre för katten som jag ar haft fick vår känslor så det var dags för henne att flytta hem men hon kommer till baka till hösten då det börjar bli kallt ute

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards