Alla inlägg under juli 2013

Av cecilia wallenius - 2 juli 2013 19:10

japp nu på kvälen tog jag och slog glass rekordet men i stället för sju kullor så blev det åtta kullor visby glass på en dag men där är det stopp. annars har kvällen varit helt perfekt men gog mat och jag tror det är någon som är sygen på korv nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen med mitt husgäng som jag bor med denna vecka

Av cecilia wallenius - 2 juli 2013 14:28

i dag har man varit på en del seminarium och som inte det  var nog så hamnade man  i bak grunden på rapports nyhetsmorgon  annars har denna dag rullat på sitter nu och väntar på att gå på kvällsmingel. Sen får jag se vad kvällen har mer att bjuda på men jag är på god väg att slå mitt glass rekord å nu ska jag bara ta och äta minst två kullor till innan dagen är över men sen kommer det att få bli ett stopp efter sju kullor. Annars har denna dag varit helt perfekt. Och får s vad morgondagen kan bjuda på.

Av cecilia wallenius - 1 juli 2013 22:02

I dag har man åkt till Gotland och Almedalen. I år har vi ut ökat gruppen med två till för att göra vår röst hörd. Jag har även ett glass rekord som jag har på börjat för två år sen då jag åt fem kullor Visby och föra året tog jag och slog det med sex kulor glass på en dag. Så i år tänker jag ta och slå det med sju kulor på en dag men veckan har bra börjat och det kan ju till och men bli åtta kullor innan veckan är slut i kväll bjöds det på spagetti med pesto och glass och jordgubbar dock ej Visby glass där jag har mitt glass rekord som jag ska ta och slå nu väntar snart sängen så att man orkar med morgondagens aktiviteter det kanske blir någon Visby glass men o jag tar och slå rekordet i morgon det får jag se.  Nu väntar sängen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards