Alla inlägg den 21 juli 2013

Av cecilia wallenius - 21 juli 2013 17:18


Japp jag har blivit beroende av sticknings arbeten efter som det går både snabbt och är enkelt att sticka med quick kink verktyget så känns det lite knotigt att helt plötsligt att inte ha något att sticka men det kommer jag lösa rätt så snart efter som jag har några arbeten som är på tur men inte har på börjats än. Men jag har tagit och fixat med min hemmabio anläggning så nu kan jag spela musik eller se på film med riktig bio känsla. Jag tog även och stilade sticknings behovet genom att inhandla garn så att jag kan sticka mig ett par benvärmare. Det har även blivit lagning av makrame armband där tre pärlor hade lossat så nu är även dom snygga igen det blev även makrame armband gjort när jag ändå var i farten och hade sakerna framme. Nu ska man ta och njuta av kvällen och förhoppnings vis somna skapligt efter som man ska upp och jobba i morgon men man jobbar ju bara halva dagarna så lite trätt kan man få vara första veckan efter semestern.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards