Alla inlägg den 5 juli 2013

Av cecilia wallenius - 5 juli 2013 21:21

I dag har det varit en utflykts da till dels en vikingaby där man bland annat fick pröva på att skutta pil pågen jag tog även och bakade tunnbröd som var super gott. Efter det dog vi och svalkade oss vid havet i Burvik. När vi kom hem tog vi och städade huset som vi hr bort i under almedalsveckan. Som har varit lyckad även i år så man lär nog komma tillbaka till nästa år igen. Men jag och min mor stannar till söndag så i morgon ska vi ta och göra lite Visby. Och sen ska vi ta och äta lite middag men några bekanta från sällsynta som man har lärt känna under det år man har varit aktiv men jag kommer inte sluta vara aktiv för jag tycker det är viktig att dels följa upp vad som händer och det som kommer att hända inom sällsynta. Nu ska jag ta och njuta av kvällen för att se vad morgondagen kan bjuda på men det blir nog lite gående i Visby så man. Men jag kommer nog hem med något snyggt halsband för jag har hittat något som jag tycker är snygg så man kan ha och byta med.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards