Alla inlägg den 20 juli 2013

Av cecilia wallenius - 20 juli 2013 18:36


I dag har jag tagit och stickat klart min halsduk så nu slipper man frysa när hösten kommer det blev även lite sko köp efter som mina sandaler gick sönder när jag var på Gotland så jag fick låna mammas så jag kunde ha något på fötterna när jag åkte hem. Annars har jag bara tagit det lugnt en dag som denna och börjat titta på ett nytt stickningsarbete och hittat något som jag är lite sugen på att göra så man får väll se vad det blir här näst men något kommer det att bli. För det är väldigt kul och enkelt och går fort. Nu har jag hittat två stick arbeten som jag är sugen på att göra så nu ska det bara inhandlas lite garn så att man kan ta och börja med det. Men nu är det dags att njuta av kvällen och försöka somna tidigt för att få dygnet på rätt köl innan det är dags för jobbet på måndag för man kan ju inte vara vaken halva nätterna när man ska upp till jobbet dagen efter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards