Direktlänk till inlägg 22 juli 2013

Måndag

Av cecilia wallenius - 22 juli 2013 18:34


Då var det dags att återgå till rutinerna. Japp min semester är över för denna gången men jag har en vecka sparad så helt över är den inte än. När jobbet var av klarat för dagen så blev det lite fix på hemma fronten. Även min sy maskin åkte fram eller den kom fram redan i går kväll för att jag tänkte ta och sy mig några bok fodral till mina böcker så att man kan variera lite och även att dom kan ligga framme. Lite snyggt är det med med ett eget gjort bokomslag som ingen annan har. Jag tog även och gjorde lite armband när jag ändå var i pyssel tagen. Nu ska jag ta och ligga och läsa innan jag tar och somnar för att kunna orka sy mer bokfodral i morgon. Japp de märkter att man var saknad för golven såg inte ut som att det hade blivit städade på tre veckor men nu är det andra bullar när man är till baka och vet hur mycket man har varit saknad för det märks när man kommer tillbaka det det spelar ingen rol hur länge man har varit borta man har arbetskamrater som uppskattar det man gör och man är omtyckt av det flästa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia wallenius - Tisdag 23 april 15:24

Äntligen har man inhandlat en till räckligt stor gan väska       och nej man kommer nog ha den som lite helgväska med är man är ute och reser men man måste säga att llt garn till min pläd fick nästan plats plus en omgång extra vilket man var...

Av cecilia wallenius - Fredag 19 april 15:06

Då var det ett tag sen man uppdaterade lite igen då ja man har mått bra den sista tiden men har fastnat i att sticka en hel del vilket är roligt men man inser att min sticknings påse måste bli större så att min filt som man håller på med kan få plats...

Av cecilia wallenius - Söndag 24 mars 17:04

Jag  har verkligen kommit i gång med att sticka igne ja den har varit nere ett bra tag nu men för någon månad sen så blev man sugen på att ja göra klart det man på började en gång i tiden och nu är man fast vilket man tycker är kul. Och ja garn korge...

Av cecilia wallenius - Fredag 22 mars 17:26

På den sista tiden har jag strävat med att få klart en hel del som bara legat och väntat på att bli klar och ja lite ä allt klart som min variant på en os mössa där man bara ska blocka och ha en topps på den.       Även ett par av mina natt...

Av cecilia wallenius - Måndag 18 mars 14:51

På den sista tiden känns det som att man bara har stickat vilket stämmer en hel del. Min variant på en os mössa börjar äntligen ta sin form och bli klar vilket känns otroligt kul efter som den har legat ett bra tag och man inte orkat göra den klar me...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards