Alla inlägg den 28 maj 2021

Av cecilia wallenius - 28 maj 2021 18:40

Ja då var den första veckan på länge avklarad det känns helt underbart att vara i gång och jobba igen det känns inte som man gjort annat än och ha varit sjukskriven denna vår men nu är det dags att åter gå till att ta och jobba igen. Denna vecka bestämde man även att man kommer att leva snålt i sommar så några resor blir det inte av och det är väll klokt när man nu har varit sjukskriven i fem månader och kommer vara det lite till så nu ska man ta och sapar till nästa år då man förhoppningsvis mår lite bättre jag får ju inte hitta på något mer har man hört. Men denna och mina objektiv ska nog få hänga med i sommar.

 

 

 

Även denna då med ett nytt batteri ska så bli min följeslagare i sommar.

 

 

 

Och man kan säga att så här efter ett halv år så älskar man verkligen sina hörlurar det håller så otroligt bra och man älskar dom verkligen det är så hållbara så att man verkligen har sparat hundra lappar på dom även om dom är dyra att köpa så är det verkligen värt det för jag lyssnar oftast på böcker när jag är ute och går och då har ett par billiga går sönder efter tre månader men det gör inte dessa jag älskar dom så det är det bästa man har kostat på sig och nej jag ångrar detta inte även om det är lite dyra att köpa men man kan ju också tänka så här lyssnar man mycket så är det värt det och lyssnar man mindre så får ett par billiga duga.

 

 


Så som dess.jag själv lyssnar varje dag på min telefon och på jobbet har man ett par mindre ömtåliga medans på fritiden ett par dyrare som man är mer rädd om för det måste man allt vara med dom här.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards