Alla inlägg den 4 maj 2021

Av cecilia wallenius - 4 maj 2021 18:40

I dag var det dags äntligen göra mina första isglassar och man kan säga att leva med min mage har lärt mig en hel del i alla fall vad det gäller mellanmål och soppor och även smootihe så dessa åta månader kan man säga att det har varit värdefullt men också en hel del tårar och ångest men man hoppas snart kunna se ljuset.

 

 

 

Annars har denna dag bara bestått i att fixa lite saker så som denna så äntligen kan man verkligen se till att sina flaskor blir rena mellan varven för jag har insett det att man behöver köra dom i disk maskin ibland och efter som man bara haft två tidigare så kände man nej det skulle vara skönt med en tredje så det fick det bli i dag plus lite annat smått och gott som man märk at man behöver men inte känt för att handla förens nu.

 

 

 

Nu till kvällen testade man en av sina isglassar.  Och ja det kommer bli fler glassar även när magen är bra igen.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards