Alla inlägg den 1 maj 2021

Av cecilia wallenius - 1 maj 2021 16:20

i dag har man inte gjort så mycket mer än att tagit och fixad ytligare en krydda till balkongen så nu är kryddlandet fixat det kommer inte att bli större än att man bara har två kryddor i år vilket är lite trist men efter som magen är som den är så känns det inte kul att ha mer kryddor som man vet att man kommer få kasta bort på grund av att man inte kan använda dom.

 

 

 

Man har även testat denna snodd till sina hörlurar och ja det kändes bättre än att ha byglarna även om man kommer ha kvar dom för någon gång tar man sig nog ut med stavarna även om orken till det nu inte finns där ännu.

 

 

 

Så finns den att tänka på miljön vilket jag känner att det ska jag börja göra för min del så är det nu slut med dricka som man köper om man inte är ute och reser men det kan ju bero på vart man ska annars så kommer dessa få hänga med en nu.

 

 

 

Jag vet ju att jag inte kan dra ner på all plast ännu efter som man nu dricker dessa men jag kommer verkligen att dra ner på allt annat så som plastpåsar och i stället använda min handväska den dagen man är fri utan kryckor för just nu är det ryggsäck man har och bär i dt går bra det med.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards