Alla inlägg den 28 februari 2021

Av cecilia wallenius - 28 februari 2021 17:08

I dag för sex månader sen åt man normal mat då visste man inte att det var för sista gången man fick behålla det man åt. Och jag trodde först att det var en magsjuka men efter som det aldrig slutade så tog  jag kontakt men läkaren och först trodde man att dom inte skulle bry sig men det måste man säga att det gjorde dom efter som det aldrig slutat så efter jul så fick man komma till en canser avdelning för dom kunde det med magar bäst fick man hör efter andra besöket på vårdcentralen och man kan säga att man var bra spänd på vad det kan vara men jag mådde inte psykiskt dåligt så det knde man redan från början det man mådde dåligt mest av att inte få behålla maten så efter så läkarbesöket som man var på så bestämde man sig att nej detta kan inte fortsätta jag kommer att hamna på boten om jag inte tänker till och gör något så det fick bli att äta flyttande och jag började må bra igen efter som man fick behålla det men man ville ju ha svar på sitt magproblem och det har man med fått nu det är stopp från magsäcken ut till tarmen och det är där man är i dag. och går och  väntar på en lösning så min födelsedag i år blev i flyttande form men man tänker fira den bättre den dagen man får äta igen.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards