Alla inlägg den 13 februari 2021

Av cecilia wallenius - 13 februari 2021 17:12

I dag började man dagen med en smoothie efter som det enda min mage vill att man ska behålla är flyttande föda vilket kan ta otroglit mycket på mina krafter ibland.

 

 

 

Nu har man inte ätit normal mat på fem månader och har man det så kommer den upp igen efter som man har ett stopp i magen. Men i dag tog man och städade en låda.

 

 

 

Plus att man tog och för grodd en avokado kärna.

 

 

 

Man har även tagit och fixat en present till sig själv efter som man fyller år snart och inte vill fira den. Jo det vill man men man vill kunna äta vanlig mat då vilket jg inte kommer att göra så kände man i dag att man behöver lite uppmuntran och det kommer att bli firat lite bättre när magen mår bra igen med vanlig mat. I dag kom min Jens skota som man beställde i veckan efter som man ett tag nu har gått och nypt i en så kände man att nej nu är det dags och den passar så bra och jag är nöjd så klart.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards