Alla inlägg den 21 februari 2021

Av cecilia wallenius - 21 februari 2021 16:48

Så där då har man kommit i gång med att jobba igen man måste säga att det känns skönt även om man blev snuvad på en semla i veckan men det var inte jobbets fel efter som man har ett härligt stopp i magen så får man bara äta flytande så jag löste min semla på ett annat sätt med en smoothie i stället så man har ätit en semla ändå.

 

 

 

Annars har det inte hänt så mycket i veckan förutom att man har undrat hur man klarat sig utan denna som, kom in i mitt liv i början på denna månad och ja den är värd varenda krona för man har gjort en hel del smoothie i den.

 

 

 

Den och min mat våg som även har underlättat lite i mitt liv har jag inte fattat hur jag klarat mig utan min mat våg heller men man får ett helt annorlunda tänk när man bara kan äta flyttande

 

 

 

Det är inte bara att ta sig en macka som man gjorde förr.nu måste man se till att det bär är tinade innan man gör något annat för man behöver äta mellanmål och både lunch och middag.och en heldel mellanmål som smoothie man kan vällsäga att en del kan man i detta lägget utan till. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards