Alla inlägg den 17 maj 2014

Av cecilia wallenius - 17 maj 2014 17:15


Då har en dörr varit stängd i mitt liv i en vecka nu efter ett det man fick höra förra lördagen så kommer den aldrig att öppnas igen för jag kan inte förlåta det han sa även om jag inte var närvarande när han sa det så kan man inte förlåta dem orden som sades speciellt inte när det är från sin egna far orden kom från så vår kontakt är bruten för gått. Men jag kommer gå vidare i mitt liv och ser till att må så bra jag bara kan i allt mitt pysslade som får mig att må bra. Så snart ska jag även ta och göra smycken i lera så man får vara lite kreativ med och börja gör mina egna pärlor i lera till bland annat kanske mina makrame armband det får jag se även mer örhängen kommer det att få bli. Även dom, i lera. Annars har dagarna rullat på har fått lite nya barn i mitt akvarium så även det har fått lite mer liv utan att man behöver göra något mer än att ta och storstäda det men det får bli morgondagens lilla aktivitet annars har jag städat så att jag kan få plats men min nya hobby i mitt lilla rum. Men nu är det dags att njuta av kvällen och se vad morgondagen kan bjuda på

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards