Alla inlägg den 13 maj 2014

Av cecilia wallenius - 13 maj 2014 16:32


Då har man semester planerna fixade för årets semester som femte året i rad inte blir flyttad på. Det kommer att bli lite pyssel av både det ena och det andra men mest smycken + lite hund passning av systers lilla go bit som man såg för första gången i fredags. Annars har denna dag rullat på som alla andra är inne i en smyckes period efter som jag äntligen för några veckor sedan hittade öron krokar jag kunde ha utan att det kliade så ska det få bli lite mer örhängen. Även ett och annat halsband kommer det att få bli med och några till armband ett har jag på beställning men har ej hunnit att göra det än men det blir snart så att hon kan få det så snart som möjligt så till helgen blir dt lite städning i mina pyssel lådor och även kanske lite stickat ska det nog bli stickning sen får man se om jag börjar skissa på en eller flera tavlor till mitt lilla rum jag är lite sugen på att teckna av kalle anka och det gänget men först ska jag nog göra klart lite annat sen har man ju semestern på sig med. Men nu ska jag ta och njuta av kvällen och se vad morgondagen kan bjuda på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards