Alla inlägg den 1 maj 2014

Av cecilia wallenius - 1 maj 2014 17:51


I dag blev det smyckes fix så att man nu har två halsband man kan använda vilket man kommer göra rätt så snart jag tog även och gjorde i ordning lite i min smyckes låda så nu är den fin igen och man hittar det man vill ha och behöver jag tog även och gjorde ett snyggt armband i makramen som passar perfekt till mina örhängen i makrame dom med. Så det kommer nog bli lite örhängen gjorda med till helgen då man ska ha ännu mer smyckes till verkning för jag är riktigt nöjd med det örhängena jag har gjort själv så man ska nog göra några till men då med andra pärlor å att man kan passa i hopp det med lite annat. Det har även blivit lite stickat med så nu hoppas jag att min bolero kommer att passa bättre än vad den förra skulle ha gjort. Nu ska jag ta och njuta lite av kvällen för att se framemot helgen då man kommer göra lite smycken klara för att användas.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards