Alla inlägg den 11 april 2014

Av cecilia wallenius - 11 april 2014 15:45


Jaha då har det snart gått fem år sen jag gjorde min sista operation som förändrande lite av mitt liv jag fick glädjen tillbaka som då hade varit borta ett tag och man kunde ta promenader utan att vara liggande dagen efter. Även självmords tankarna försvann som jag hade haft hela hösten innan. Men å andra sidan så fick man ju göra något då som ingen av mina gamla arbetskamrater gjorde man fick nämligen gå på Mia Törnblom. Jag är glad över att jag inte tog livet av mig som jag kämpade för på alla det sätt för då hade man i dagsläget inte varit faster åt tre söta troll. Jag ordnade till och med ett nytt jobb åt mig som inte var i Nyköping utan i Linköping. Men där blev jag inte kvar efter som jag valde att flytta ner så fick jag ett anat jobb där nere där jag trivs och mår bra. Annars har jag inte gjort så mycket en dag som denna för utom att stickat förstås så att man snart kan börja använda det man har stickat. Mina mys sockor använder man för fullt det ska bli några till av dom men först ska jag nog bli klar med både ponchon och boleron innan jag tar tag i mer mys sockor

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards