Alla inlägg den 9 april 2014

Av cecilia wallenius - 9 april 2014 16:08


Då är äntligen alla bakelser klara för lite lek i påsk så nu ska jag fortsätta att sticka på jag får se vad det blir här näst man kan ju ta och börja på sin bolero eller om jag ska vänta till i helgen med den. Annars har jag inte gjort så mycket en dag som denna- så i helgen blir det smycken gjorda i stället för bakelserna sen blir det nog lite stickning med så att man kan få bort lite garn men och så blir det ju snyggt i garn korgen där jag funderar på att sy lite förvaring till mina garn så att mina stickverktyg och garner kan samsas.

Nuu blir det blite bilder på vad man har åsta kommit både i veckan och helgen

 

nu har man äntligen fått ordning på sina penslar och man blev riktigt nöjd med det  

nu är alla sex armband klara och man blev nöjd med dom så det kommer nog bli några till


 

det godas bakelsena som nästan ser riktiga u ska min brors dotter nog få några av och leka med.

 

mina älskade stick verktyg som har fått mig at sticka både det ena och det andra jag riktigt älskar dom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards