Alla inlägg den 5 april 2014

Av cecilia wallenius - 5 april 2014 18:27


I dag blev det lite stickning gjort så nu äntligen har man snart en poncho klar jag är på hälften av den vilket är otroligt skönt för då kan man använda den till sommaren vilket jag kommer att göra annars har jag bara stickat mest en dag som denna och förstås undgås med en ven och hennes kollega som hade vägarna förbi så man tog och bjöd dem på lite fika. Man har även beställt garn till den bolero jag tänker ta och sticka mig innan sommaren så at man kan ta och använda den med. Man har även planerat mer pyssel helg och även lite kvällar så man får bort lite garn så att man kan se vad man har för garner och börja på nytt med ett gott samvete. Jag har även planerat för att göra lite mer smycken. Och efter som man blev riktigt nöjd med örhängena förra helgen så ska det nog få bli ett par till och lite armband med till nästa helg jag har även bestämt att det kommer bli ett par sköna natt sockor till som man kan hålla på med till påsk om man inte ska leka med det bakverk man har stickat. Men man hinner nog med att sticka ändå. Är man mät och god i magen och väntar på hur resten av kvällen ska bli

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards