Alla inlägg under februari 2013

Av cecilia wallenius - 4 februari 2013 16:37


I dag efter jobbet tog jag och åkte hem och stickade klart en kudde så nu är det bara två kvar jag ska ta och snygga till det blev även lite påtat på en snodd till en påse så att den även snart kan bli klar. Annars har jag bara haft det skönt en dag som denna. Nu ska jag ta och fortsätta att påta och kanske senare till kvällen börja på nästa kudde.

Av cecilia wallenius - 3 februari 2013 15:37


I dag blev det lite kudd tyg så att jag kan sy inner kuddar till dom tre kuddarna jag håller på att snygga till sen har jag för det mesta njutit och stickat förstås jag har även hittat mönster till tyg kasse jag tänker ta och sy för man vill ju ha med sig sin stickning när man är ute och reser så att man har lite och göra när man har tråkigt det hart även blivit lite påtat med på en snod till den påsen jag tog och sydde i går. Så att nu saknas bara en tyg väska så att man kan bära med sig stickningen lätt men det kommer nog att få bli en snart. Nu ska jag ta och fortsäta att njuta av kvällen och sticka lite så att kuddarna kan bli klara snart.

Av cecilia wallenius - 2 februari 2013 17:37


I dag på förmiddagen tog jag och handlade lite bland annat så hittade jag ett runt svart brickbord som jag har i mitt lilla rum så nu kan man lägga i från sig saker när man sover där. Jag har även börjat att snygga till det tre kuddarna i soffan så nu är även dom på gång att bli snyggare än vad det var innan. Jag har även börjat sy i hopp mitt lappöverkast till gäst soffan och det kommer bli ur snyggt. Jag har även varit och köpt lite mer tyg till att lägga den färdig stickade så att det håller sig snyggt när man är på resande fort. Ja när den svarta tråden tog slut så tog jag och gjorde klart en påse till min stickning så nu kan man även ha det färdig stickade när man är ute u en påse så att det håller sig till man är hemma igen. Men jag upptäckte hur enkelt det var att sy påsar så det kommer att bli fler. Sen har jag även bestämt att jag ska inhandla lite mer påt dockor så at jag kan variera tjockleken på snoddarna så att det inte barat blir samma men nu ska jag nog ta och sticka lite och njuta av kvällen i morgon blir det lite  tyg och några svarta trådrullar så att man kan göra klart sitt lappöverkast.

Av cecilia wallenius - 1 februari 2013 16:44


I dag efter jobbet blev det lite garn köp så att man kan snygga till även kuddarna i soffan jag har även hittat mina glasunderlägg som jag tänker ha vid datorn så vi får väl se när det kan bli inhandlat men det blir nog snart efter som jag håller på att göra i ordning det rummet lite. Jag har även tagit och lagt ut lapparna till mitt Lappöverkast jag tänker ta och sy och det kommer bli ur snyggt. Det har även blivit lite påtat med men nu ska jag ta och fortsätta att påta och njuta av kvällen så man kan ta och sy i morgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards