Alla inlägg den 17 februari 2013

Av cecilia wallenius - 17 februari 2013 16:15


I dag har jag för det mesta knutit makrame knutar och stickat strumpor till natten visserligen går vi mot ljusare tider men det kan vara skönt att ha till kommande höst. Jag har även varit och inhandlat lite pärlor till mina makrame armband så nu kan jag även göra några med pärlor med jag har även tittat i en bok för att få mer inspiration för att kolla på mer idere man kan ta och knyta. Det har även blivit en hel del smurf spelande på min telefon och även lite stickat med. Det har även blivit koll på en bättre slam sug än den jag har till akvariet så det ska mina fiskar få så kanske akvariegruset blir renare. Och man kan ta och njuta mer av det för det är ju lite roligare när det ser lite renare ut. Annars har jag inte gjort så mycket denna sega söndag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards