Alla inlägg under februari 2013

Av cecilia wallenius - 15 februari 2013 17:35


I dag efter jobbet blev det åter en slapp dag det är skönt att ta det lugnt på en fredag. När jag kom hem hade mitt paket kommit som jag hade beställt i veckan så nu kan man sitta i sängen och knyta makrame och även på sin balkong till sommaren det har även blivit lite koll på pärlor jag tänker ta och inhandla så man kan göra lite makrame armband med pärlor med så man kan ha och variera med. Annars har jag för det mesta tagit och njutit av dagen och även ska fortsätta att göra det så får jag se vad morgondagen kan bjuda på.

Av cecilia wallenius - 14 februari 2013 17:23


I dag efter jobbet har ag för det mesta slappat och plockat lite i lägenheten så att den är snygg till helgen. Nu till kvällen tog jag och kollade på lite pärlor till mina makrame armband jag tänker ta och göra och jag hittade faktiskt en hel del snygga så jag får väl se när det kan inhandlas så att man kan göra några armband med pärlor med så att man har och variera med annars har jag fastnat i makreme träsket nu väntar jag para på att kunna sitta i sängen och knyta makrame även där men den hoppas jag kan komma till veckan. Nu ska jag ta och njuta av kvällen och prata lite smurf språk efter som jag håller på att spela ett smurf spel på min telefon. Så får jag ser vad morgondagen kan bjuda på.

Av cecilia wallenius - 13 februari 2013 17:18


I dag innan jag åkte till jobbet tog jag och beställde lite små gömmor till akvariet passande temat jag har där. Så nu slipper mina små fiskar vara rädda. Jag har även knutit lite makrame annars har jag inte gjort så mycket denna dag nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen så får jag se vad morgondagen kan bjuda på.

Av cecilia wallenius - 12 februari 2013 18:11


I dag efter jobbet blev det lite garn köp så att jag kan ta och sticka mig varma strumpor till kalla fötter om natten så att det inte fryser annars har jag inte kunnat göra så mycket denna dag efter som min lägenhet har varit ström lös. Jag har även kommit underfull med vilka smycken jag gillar att göra mest det är makrame som är lätt att göra och man kan faktiskt kombinera med en del garn som man tycker bäst om så man får den färg man gillar bäst så det har även blivit koll på mer knyt garn så att man kan utöka sin makrame knytning med lite mer färger som man gillar. Och även blanda med andra färger som passar i hopp. Nu ska jag ta och njuta av kvällen för att se vad morgondagen kan bjuda på.

Av cecilia wallenius - 11 februari 2013 17:51


I dag på morgonen tog jag och knät lite makrame knutar innan jag åkte till jobbet. Efter jobbet var slut för dagen så tog jag och fixade så att det blev snyggt i min bokhylla i gäst rummet jag fortsatte även att knyta lite makrame knutar så att det första armbandet kan bli klart så att man kan ta och använda det förhoppnings vis till sin födelsedag men det kommer att bli mer så att man kan ha dem i hopp och sedan kan man ha och variera med. Så annars har det inte hänt så mycket en dag som denna. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen så får jag se vad morgondagen kan bjuda på.

Av cecilia wallenius - 10 februari 2013 18:40


I dag på morgonen tog jag och gjorde klart med kuddarna i gäst soffan. När jag ändå var i farten och snygga till så passade jag på att storstäda lägenheten så nu är den ren ett tag. Sen blev det även ett armband till verkat. Så att man kan ägna sig åt att knyta makrame smycken som jag tänker ta och göra armband sen får jag se om det blir något halsband med men jag tar och börjar att knyta armband så att man kan värma upp sig innan man tar och prövar att göra halsband. Annars har man bara tagit och njutit av en ren lägenhet jag har även planer i huvudet på en tavla jag tänker ta och måla så jag får se när den kan få komma ner på papper för att sedan få lite färg på sig men det blir nog snart annars har jag fastnat i att knyta makrame som är hur roligt som helst tuvär så är det svårt att slita i från sig de men jag hoppas att jag kan fastna i det på tisdag då min lägenhet ska vara ström lös i några timmar. Jag har även tagit och kollat på vad jag tänker inhandla när jag är i Stockholm i maj så att man sliper att beställa från nätet. Nu ska jag ta och sova föra att se vad morgondagen kan bjuda på.

Av cecilia wallenius - 9 februari 2013 15:31


Efter att ha varit sjuk i två dagar så känner jag mig lite piggare i dag i dag på morgonen gjorde jag klart en påse så nu är den med snygg annars har jag för det mesta lyssnat på ljudböcker och spelat mitt smurf spel på min telefon. Jag har även planerat en pyssel eftermiddag på tisdag då man är utan el i några timmar så den dagen ska jag nog ta och knyta lite makrame armband sen får jag se om det blir något mer jag fick även lite lust att knyta lite makrame en sån dag som denna med och upptäckte att man hade glömt hur man gör men som tur finns ju nätet så man kan ju titta där hur man ska göra men en sak är säkert det kommer nog få bli en knyt platta så man kan sitta på sin balkong och knyta i sommar och även på andra ställen. Lusten blev för stor för en knyt platta så jag tog och köpte mig en så nu kan man ta och sitta på sin balkong i sommar och knyta lite med. Och även i sägnen där jag brukar ta och sitta och pyssla. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av kvällen så får jag se vad morgondagen kan bjuda på

Av cecilia wallenius - 5 februari 2013 17:46


I dag efter jobbet har jag för det mesta spelat mitt smurfspel jag har på min telefon så jag kan väl säga att jag har fastnat i min telefon för jag kan knappt vara utan den annars har jag haft en skön dag där jag har tvättat lite och även påtat. Nu ska jag ta och spela lite smurf och njuta av kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards