Alla inlägg under december 2011

Av cecilia wallenius - 23 december 2011 10:21

I dag vaknade jag i Nyköping i stället men jag kommer att hinna mysa hemma hos mig med. Nu är alla paket inslagna så det är bara att hoppas på att alla blir nöjda och glada men det blir det säker. Så nu sitter man och väntar på att ett bus troll ska komma till kvällen. I kväll blir det nog lite skinkmaka innan man går och lägger sig och väntar på att tomten ska komma i morgon kväll vem vet man kanske har varit snäll och får någon julklapp i år med annars har jag ett stort paket som kommer på fredag hemlevererat till mitt arbetsrum så minna gäster kan sova där inne för den jag har där tänker jag ta och sälja och förhoppnings vis är det någon som vill ha den. Men nu ska
jag bara ta och njuta av livet.

Av cecilia wallenius - 22 december 2011 14:42


I dag har jag bara njutit av livet och haft det skönt i morgon bär det av till Nyköping för att fira jul och förhoppningsvis så kommer tomten med för jag har nog varit snäll i år med. Det lär nog bli lite lek med något syskonbarn kan jag med tro men jag är ju ledig på mellandagarna så jag kan ju ta och villa upp mig då. I kväll ska jag bara ta och njuta och ha lita mysigt sen får jag se om det blir något mer men nu är lägenheten jul fin och jag är riktigt nöjd jag har inte hittat någon julklapp till mina husdjur men det kommer säkert få något var i alla fall och inhandla lite mat åt dom så det slipper svälta i jul men de gör de inte ändå för deras fodermatare hade jag på test i helgen och den funkade hur bra som helst så den tänker jag ladda nu med. Sen jag passa på att njuta i mellandagarna då jag är ledig och kan sova hur länge jag vill.

Av cecilia wallenius - 21 december 2011 16:24


I dag åkte jag och inhandlade det sista julklapparna så nu kan jag verkligen ta och njuta även det sista på städfronten är klart så jag kan verkligen ta och njuta. Väskan håller på att bli packad till min lilla jul resa som jag kommer att göra på fredag och kommer vara borta över helgen men jag tänkte åka hem till mig på juldagen igen för att njuta av lite jul här hemma med. Annars så har kvällen varit lugn jag tänker inte tvätta något mer innan jul om det inte blir akut men de får jag lösa då. Nu ska jag ta och fortsätta att njuta av livet och kolla på om jag vill ha någon film med hem till mamma som jag kan kolla på på kvällarna.

Av cecilia wallenius - 20 december 2011 16:49


I dag när jobbet var slut för dagen så tog jag och fixa det sista innan jag åkte hem och pyntade klart så nu kan man verkligen ta och mysa här hemma. Tvätten är så gott som ren och väntar bara på att komma tillbaka där det hör hemma sen ska jag inte tvätta något mer förens efter jul tror jag men det får jag väll se hur det blir med de kanske blir det något innan jag åker hem för jul. Nu är jul lådorna nere i källan igen så snart kan man börja att njuta av julen och det kommer jag verkligen att göra i år. Jag har även denna dag hunnit med att bestämma vilka färger mitt arbetsrum och gästrum ska ha för färg kombination så efter jul så ska jag ta och fixa det när sängen står på plats där. Men nu ska jag ta och fortsätta att fixa så jag får gå och lägga mig i kväll.

Av cecilia wallenius - 19 december 2011 15:46

 I dag tog jag och åkte och handla som vanligt innan jag kom hem och fortsatte att städa i lägenheten. Köket gjorde jag nästan klart i morse innan jag gick till jobbet så det blev klart nu till kvällen så där inne är det julfint så nu är det bara resten av lägenheten som ska få sig en omgång sen är det bara att ta och njuta Och det kommer jag verkligen ta att göra denna jul efter som jag tog och flytta för ett år sen. Nu är nästan lägenheten julpyntad och städad det är bara tvätten som ska bli ren så man har någor att sätta på sig till vekan sen så är lägenheten redo för julmys och det kommer jag värkligen att göra i år. Så i morgon tänker jag handla det sista julklapparna sen är det mesta ordnant och ska bara slås in toll julafton.

Av cecilia wallenius - 18 december 2011 18:22


I dag har jag åter vänt hem till Linköping och fixat en julgran och lite annat bland annat så tog jag och köpte mig en gäst säng som jag tänker ha i mitt lilla rum sen blev det även lite juligt i lägenheten så i morgon ska jag ta och pynta och städa när jag kommer hem efter jobbet så jag kan njuta för fullt i veckan sen ska jag begära lite ledigt till jul med så jag kommer verkligen ta och njuta för jag stortrivs i min lägenhet som jag nu och jag kommer inte flyta vad jag vet i nu lägget nu ska jag ta och städa lite så jag slipper ha allt till i morgon när jag kommer hem.


 

 

Av cecilia wallenius - 17 december 2011 16:15


Nu har jag vaknar upp hemma hos min bror med familj i dag står det julpyssel på programmet det blir nog lite mat med innan man åker ner mot Linköping men jag tänker faktiskt stanna till i Nyköping och sova i natt innan jag åker vidare och köper mig en gran till jul så det blir lite snyggt i mitt hem med.

Av cecilia wallenius - 16 december 2011 06:49


I dag efter jobbet tänker jag bege mig till Stockholm för lite shopping och vara faster sen ska jag bara njuta men först ska jag ta och jobba innan det roliga sätter i gång. Jag kommer nog ta och sova på tåget så jag orkar med denna dag. Men nu ska jag snart ta och jobba.  Ha en trevlig dag var ni nu är på denna jord

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards