Alla inlägg den 15 december 2011

Av cecilia wallenius - 15 december 2011 15:52


I dag åter vände jag efter lite sjuk dagar tillbaka till jobbet nu mår jag mycket bättre än vad jag gjorde i början på veckan. När jobbet var av klarat för dagen så åkte jag och fixade lite innan jag tog mig hem och fixade lite här hemma i morgon efter man slutar jobba bär det av till Stockholm och få träffas mitt syskonbarn med familj. Jag kommer nog att känna på hur det är att vara faster men nu börjar guld ungen att prata så det börjar bli lite roligare sen får man ju se henne helgen efter med för då är det jul. Annars lever man livets glada dagar med halvtids jobb och mår utmärkt. Jag trivs som fisken i vattnet med mina hus djur och i min lägenhet som jag har haft i ett år och kommer bo kvar i den ett bra tag till vad jag vet. Minna husdjur mår också bra jag är så glad över att jag lånade min systers akvarium på prov i sommars för det är verkligen härligt med fiskar och mer kommer det att bli men det får bli efter julhelgerna. Då jag för hoppnings vis ska börja att fixa lite till i lägenheten. Nu har dom fått ett större hem så det är bara lite mer dekorationer som ska dit och fiskar sen får jag se hur det är att ha två akvarium i gång för jag tänker ha ett i sovrummet med för det är verkligen avslappnande att ligga och titta på fiskarna när man ska somna eller villa. Annars har det inte hänt så mycket på sista tiden. Nu laddar man bara för en helg med lite kul man får väl se om man kommer hem med något skiss sett som jag stod och nöp i sist jag var i Stockholm. Men nu ska jag snart ta och få lite mat i magen sen får jag se vad kvällen bjuder på. Det blir nog en tidig kväll tror jag ska nog få känna på hur det är att vara faster men det är himla roligt så jag få nog lov att vara trött dan efter men det är värt det för hon är så sött.  detta är mit lilla syskon troll visst är hon sött.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards